Welcome to Our Website

Jakou barvu vybrat?


První auta, která průkopník automobilového průmyslu Henry Ford začal dodávat na trh, byla všechna v černé barvě. A jak šel jejich vývoj kupředu, začaly se objevovat na cestách vozy v základních barevných odstínech. V současné době to už jsou desítky valérů, ze kterých si řidiči vybírají. A není náhoda, který si vyberou. Psychologické studie naznačují, že nejen velikost a značka, ale i barva vypovídají o jejich majitelích mnohé. V současné době to jsou bílá auta, kterých se prodává nejvíce. Tato barva čistoty je oblíbená u lidí, kteří milují pořádek a mají rádi uspořádané společenské poměry. Nárůst může být rovněž způsoben i tím, že bílá bývají firemní auta. U kterých řidiči o odstínu nerozhodují.

Nové auto

Pro šedou barvu auta se nejčastěji rozhodují muži – účetní, ekonomové a bankéři. Kteří jsou ve většině vyspělí a rozvážní řidiči a hlídají si především praktičnost tohoto odstínu. Na kterém není tolik patrna nečistota, ani případné škrábance. A navíc je potvrzeno, že takto barevné vozy se dobře prodávají i jako ojetiny. Stříbrný odstín  si v současné době vysloužil punc luxusu. Evokující klid a eleganci. Naznačující, že jejich majitelé jsou rozvážní, s kladným přístupem k životu. Za volantem stříbrných vozů jsou viděni opět především muži. Ať už právníci, soudci, majitelé firem, politici či veterináři. Stejně tak auta v černé barvě, kterou je vyjadřována elegance a styl a serióznost.

Žluťásek

Pokud je u výběru auta pro rodinu přítomná i žena, barevnost určuje převážně ona. A tak ty temperamentnější vybírají z celé škály odstínů červené barvy. Ty klidnější, které mají rády přírodu a nevyhledávají módní výstřelky, volí zelný lak. Který bývá rovněž ve světlých i tmavých odstínech. Modrá auta jsou oblíbená jak u žen, tak i mužů. Protože nejenže představují kvalitu, ale i bezpečnost a věrnost. Což potvrdí i lékaři a psychologové, kteří si je často pořizují. Pro lidi, kteří se radují ze života a nemají v lásce konflikty si rádi pořizují auto v oranžové barvě. Tím, že je nepřehlédnutelné zajišťuje pasažérům i potřebné bezpečí. A pro extroverty to jsou takzvaní „žluťásci“, vozy ve žluté barvě, které si právě oni nejčastěji pořizují.